Nieuwjaarsbijeenkomst 2018: workshops en nieuwjaarsreceptie

Bubbels, bijkletsen en de beste wensen! Komt allen naar de nieuwjaarsreceptie op 20 januari in Almere, om te proosten op het nieuwe jaar. Samen kleuren we Almere groen en zorgen we voor een spetterende campagnestart! De landelijke nieuwjaarsreceptie in Almere wordt georganiseerd in samenwerking met de provincie Flevoland en de afdeling Almere en vindt plaats tussen 15.00-17.00 uur in het Stadhuis van Almere, Stadhuisplein 1, 1315 HR Almere.
Almere is de 8e stad van Nederland, met 203.000 inwoners en 2 raadszetels voor het CDA.

We kleuren Almere groen!
We beginnen om 15.00 uur buiten op het plein voor het Stadhuis met de campagnestart. Neem allemaal je groene CDA-sjaal en CDA-jas mee, zodat het plein letterlijk groen ziet. Heb je geen jas of sjaal in de laatste huisstijl: bestel snel nog even via de webwinkel (webwinkel.cda.nl), dan ben je helemaal klaar voor de campagnestart en de campagne in je eigen afdeling.

Het nuttige met het aangename verenigd: workshops!
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen organiseren we voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie tussen 13.00-15.00 uur twee rondes workshops. Deze workshops zijn gericht op de komende verkiezingen en met name bedoeld voor lijsttrekkers, kandidaten en campagneleiders. En marge van de nieuwjaarsreceptie staan er stands met informatie over de CDA-ontwerpservice, de webwinkel (campagnekleding passen), Dirk en online targeting.

Voorlopig programma workshops/trainingen:

Ronde 1 (13.15-14.05)
1. Get Out The Vote (hoe zorg je ervoor dat zoveel mogelijk kiezers gaan stemmen)
2. Vloggen en online video’s
3. CDJA - 'Hoe petities van de SP jou gaan helpen verkozen te worden'.
   Trainers: Lotte Schipper en Klaas Valkering
4. Strategisch campagnevoeren op basis van DIRK

Ronde 2 (14.15-15.05)
5. Het CDA-verhaal, Framing
6. Omgaan met de media (voor lijsttrekkers)
7. Facebook ads, voor gevorderden
8. CDAV: powerpeople, powerwomen. een wereldcafé voor ideeën,
    uitwisseling en energie!

WINNEN #GR18: STEDENBIJEENKOMST G36-STEDEN
We gaan voor winst tijdens de aanstaande, ongetwijfeld spannende gemeenteraadsverkiezingen. Het CDA is de grootste lokale partij en heeft als ambitie om ook een grote stedelijke partij te zijn. Tijdens een speciale stedenoploop zal Hugo de Jonge (vicepremier en uiteraard oud-wethouder van Rotterdam) ingaan op de kansen op stedelijk succes én maken we korte campagnevideo’s die je vervolgens in jouw eigen stad kunt inzetten.

Deze bijeenkomst, bedoeld voor lijsttrekkers, kandidaat-raadsleden, campagneleiders en actieve stedelijke CDA-ers van de G36-steden, vindt plaats voorafgaand aan de workshops, tussen 11.30-13.00 uur.

Aanmelden voor de stedenbijeenkomst, de workshops en nieuwjaarsreceptie is verplicht en kan via dit formulier. Op het formulier kunt u ook aangeven of u een introducé mee wilt nemen.

Check voor de bereikbaarheid met het OV www.9292.nl Komt u met de auto: er zijn in de directe omgeving voldoende parkeerplaatsen (betaald parkeren).