Iedereen wil een plek om zich thuis te voelen. In je dorp of stad, in je wijk of je straat. Dat thuis maken we samen, als we nu de juiste keuzes maken. Kies daarom 21 maart CDA. Veilig en vriendelijk. Voor het land dat we door willen geven.

Buurten verschillen, net zoals mensen dat doen. Groene buurten, volkse buurten en rustige buurten. Zoveel mensen, zoveel smaken. En zoveel CDA-ers. Die zich allemaal met hart en ziel inzetten voor hun buurt. Want wij zijn de grootste club van lokale volksvertegenwoordigers. En de grootste politieke ledenvereniging. Geworteld in 332 gemeenten in Nederland.

Onze lokale CDA’ers lopen niet aan het lijntje van Den Haag. Zij beslissen zèlf wat goed is voor jouw buurt. Maar ze hebben wel een lijntje náár Den Haag. En naar Brussel. En dat kan soms maar wat helpen om een probleem ook echt op te kunnen lossen. Zodat jouw buurt veilig en vriendelijk blijft, of dat snel wordt. Stem 21 maart op één van onze 8.109 CDA kandidaten, waaronder ruim 700 jongerenkandidaten. Voor een buurt die we door willen geven.

Ga hieronder naar de website over het CDA bij jou in de buurt!

Drenthe

Flevoland